اهنگ خدایا دوست دارم...

چند لحظه با خدا

خدایااااااااااااا دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت12:43---1 تير 1393

سلام سارا جون ممنون که سر میزنی راستش من کوثرم در وبلاگ دومم بنا به
دلایلی اسممو عوض کردم ولی الان میخوام وب دوستی با خدا حذف کنم و مطالبشو انتقال بدم عاشقان مهدی ممنون میشم به عاشقان مهدی سربزنید
خدا پشت وپناهتون برای منم خیلی دعا کنید . منتظر تون هستم دوست خوبم
پاسخ:سلام کوثرخانوم اسم فوق العاده قشنگی داری. امیدوارم هرجاکه هستی موفق باشی.*-*



از تبار باران
ساعت11:14---1 تير 1393
سلام
وبلاگ خوبی دارین
لینکتون کردم .
پاسخ:ممنون به خاطر نگاه قشنگت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,ساعت10:28توسط عاشق خدا | |